divendres, 17 d’agost del 2007

Conclusió 2ª enquesta

Com podeu apreciar, el passat dia 15 va concloure la segona enquesta formulada en aquest bloc. En primer lloc, cal dir que les enquestes les formulo jo mateix a criteri meu, i que ningú més té res a veure amb elles. És una opció que em dona el bloc i jo vaig pensar que era una bona ocasió per saber el que pensa la gent del poble sobre temes que ens involucren.
Per altra banda, i abans de començar amb els comentaris de l'enquesta, vull agraïr a tota la gent que em segueix, ja que si vos heu fixat ja he arribat a sobrepassar les 900 visites en dos mesos que fa que el bloc està al carrer.
Bé, pos l'enquesta tractava sobre si voldrieu que l'ajuntament implantés una xarxa wi-fi al poble per a tots els veïns que hjo vulguessen. Sobre els 14 participants a l'enquesta, hi ha un 57% (8 vots) que voldrien la xarxa wi-fi, un 7% (1 vot) que no, i un 35% (5 vots) que hi ha altres prioritats.
He estat mirant per internet i si vatros mateixos fiqueu al google "xarxa wifi municipal", vos surtiran un munt de pobles que ja el tenen implantat. La majoria de pobles he vist que fan pagar una quota que va sobre els 10-12 €. Suposo que també depen de la velocitat de l'ADSL.
Lo que no he pogut esbrinar a hores d'ara, és el cost que suposaria per a l'ajuntament la seva implantació. He vist que la majoria dels ajuntament de municipis que el tenen implantat han buscar subvencions d'entitats d'àmbit nacional i fins i tot comunitàries.
Bé, si mal no recordo, crec que aquesta no era una de les prioritats del nostre consistori per a esta legislatura, però sabent ara lo que pensa la gent, potser valdria la pena mirar el seu cost i si és viable o no. Ho deixo en mans dels nostres mandataris, ser que faran el millor pel poble.