dijous, 14 de febrer del 2008

La casa del Prat: rehabilitació també en marxa!

L'altre dia que vaig ficar el post sobre la rehabilitació de la Torra, va ser justament un matí que em vaig poder escapar a la Torra a fer-li unes fotos. Però justament a un kilòmetre de distància hi havia l'altre monument històric de Campredó en procés de rehabilitació i a mi ni em va vindre al cap anar-la a vore.
Aquest cap de setmana, el meu amic Gerard amb la seva amiga que es diu "càmara de fotos" van anar a vore les dos Torres i a fer-les unes quantes fotos. Si les voleu vore totes al complet, només cal que visiteu el bloc de Campredó Templer i allí estan totes penjades (al lateral dret del bloc). Pos va ser ell que em va dir: "has anat a fer fotos a la Torra i no has anat a la Casa del Prat?", osti!...pos no, no hi he pensat! Es que allí també ja ha començat la rehabilitació...
Així que si les voleu visitar, hi podeu anar, lo que hi ha una cadena d'accés prohibit amb el cotxe fins les mateixes torres, però a peu s'hi pot arribar. Lo que jo aconsello no entrar dins les torres, ja que estan treballant i podria ser contraproduent i perillós.
En quan a les obres de la Casa del Prat, estan dirigides a una remodelació i millor subjecció exterior, la construcció d'un passadis lateral fins una porta d'entrada. I a la part superior, s'hi podrà accedir per la famosa escala de caragol fins dalt on hi haurà instal.lada una barana perimetral.
Al mateix bloc "Campredó Templer" també podeu vore el projecte d'execució per si ús interessa algun apartat en concret.
Foto: Gerard March.