dijous, 23 d’agost del 2007

1000 visites!!

Hola seguidors del blog. Suposo que ja heu vist que hem arribat a les 1000 visites. La veritat es que mai ho hagués pensat, ni inclús abans de començar a escriure este blog. I la veritat es que ha passat en poc més de dos mesos; encara què, també es veritat que al ser les festes del poble durant estos mesos l'afluència de visitants al blog ha sigut més notòria que no pas un mes de tardor o hivern. Be, això el temps ho dirà.
Està clar que vos vull agraïr a tots i totes la vostra assistència, i que gràcies a ella em dona forces per continuar publicant cosetes que passen al nostre xocotet poble. També voldria remarcar el fet que no esteu sent el participatius que jo voldria. Ja vaig dir en el seu dia que m'agradaria que participeu afegint comentaris a les notícies. Pot ser per això també vaig incloure l'espai de l'enquesta per a verure si d'aquesta forma més desinteressa feieu més aportacions.
En quan a les publicacions, suposo que heu pogut comprovar que fa dies que no inserto res. El que passa es que degut a la feina estic desterrat a la fàbrica que tenim a Almussafes, al cor de l'albufera valenciana, i des d'allí no tinc accés a les noticies ni a l'arxiu de fotos. Per això us demano que si teniu alguna notícia que hagi passat al poble m'he la feu arribar al correu amb una breu explicació i jo gustosament la publicaré.
Moltes gràcies a tots i totes i fins les 1500 visites.
Per cet, des d'aquí voldria felicitar a la meua mare pel seu sant i a totes les Roses i Rosites, felicitats i que passeu un feliç dia!

4 comentaris:

lo sifo ha dit...

Molt bé Manelet, continua així, n'hi ha que ho consultem varis cops al dia, esperant novetats....
T'has de fer una xarxa d'informadors més àmplia, així segur que no s'escaparà cap notícia.
El desterrament a les Valències, aprofita-ho per a menjar alguna paella en baixocons....

Lo Barber ha dit...

Hola tu!
però si els informadors principals que tinc ja em fallen, pos poca cosa puc afegir des de el desterrament. Pos la veritat que encara no l'he provat la paella, prefereixo la nostra.
Records a la gent!

Clara Àlvarez ha dit...

Manel, felicitats per les 1.000 visites! i ànim per continuar amb les notícies del poble... la veritat és que llegit així al bloc sembla que passin moltes coses al poble que abans em passaven pot ser desapercebudes...

Unknown ha dit...

Moltes gràcies Clara pel teu suport i per tel apoio. Espero poder continuar com fins ara, cosa difícil i complicada, però jo ficaré tot el meu esforç del poc temps que em queda durant el dia.
Salutacions.