dimecres, 3 d’octubre del 2007

2000 visites!!

La veritat és que estos últims dies l'audiència del blog ha sigut massiva. No ho hagués pensat mai que tingués tan poder d'atracció, i per altra banda, que ja hi hagués tanta gent amb la possibilitat de poder-se conectar a internet. Això vol dir que la gent de Campredó està al dia amb les noves tecnologies de la informació i la comunicació.
Per altra banda, també he fet una mica de reflexió de com ha anat el blog i la rebuda per part de la gent, i he vist que hi ha algun que altre "gracioset" que només es dedica als comentaris a criticar la meva manera d'escriure. Jo ja estic cansat de dir-li que això és un blog "personal" i que lo que he escrit surt de la meva ment i ho fico tan si agrade com si no. També em comentava si jo criticava a la gent o els menspreava. Aquesta no és la meua manera de ser, per la gent que em coneix verdaderament ho sap, i si mai dic alguna cosa d'alguna persona és perquè la conec també i se que no li sabrà "gens" de mal que ho fique.
Per això, he decidit a partir d'ara que els comentaris ja no siguin anònims, que la gent fique el seu nom sense temor i fique el que sembla, igual que com faig jo amb les meves aportacions als comentaris (o es que només m'he de retratar jo?)...
Es que no se si ha quedat clar l'apartat dels comentaris. Els comentaris serveixen per donar un punt de vista diferent de la noitícia que jo he donat, o si és el cas, desmentir-la o ampliar-la. I mai per criticar la manera que jo ho he escrit, no ús sembla?
Au pos, comtinuem, amb el vostre permís, informant de les moltes coses que passen en este petit poble. Fins les 3000 visites.

4 comentaris:

Clara Àlvarez ha dit...

Bé, felicitats per la popularitat del bloc. Sigui per bé o per mal, la gent entra a vore què és lo que hi ha de nou a Lo Barber... és una mica la "gaceta de Campredó". Estic totalment d'acord en tu en què és un bloc personal i que aquí "manes" tu, és a dir, poses els posts i les notícies que passen a la teua manera, però de vegades sembla que sigui un canal indirecte de les notícies que haurien de ser més formals. Vull dir, que, per exemple amb el tema de la reunió sobre la carretera, sembla que sigui una informació que hauria de vindre per un canal més formal, encara que de totes maneres comprenc que si saps alguna notícia la publiques al teu bloc.

Lo Barber ha dit...

Gràcies Clara, els teu ànims reconforten la faena desinteressada que estic fent. Perquè de la mateixa manera em podia quedar a casa ben tranquil.let jugant amb m'afilla.
Però jo ho faig per la gent campredonenca que es troba fora del poble per qualsevol ciscunstància i vol saber el que passa.
Records.

lo sifo ha dit...

Bé, Manel continua així que los que som habituals mirons del teu blog mos agrada que vagis actualitzant les notícies del poble. Provablement és un dels primers llocs on ens assabentem de les coses que passen.
Lo de signar els comentaris em sembla correcte.
2000 felicitats!!
P.D. això si, seguent recompte que sigue a les 20.000 visites...

Lo Barber ha dit...

Je,je,je...a les 20.000 visites???
Vols dir que hi arribaré?
Al pas que vaig, o sigue, a la mitjana de unes 570 visites mensuals, necessito pos més o menys uns 35 mesos; que corresponen a casi 3 anys...uuuffff
Bé, gràcies per tot reporter gràfic.