dimecres, 14 de novembre del 2007

Com avisar d'una incidència a la via pública

L'altre dia, xafardejant per la pàgina web de l'ajuntament de Tortosa vaig vore un apartat al marge dret de la pàgina web anomenat "Incidències via pública". I com això d'internet pica molt a la curiositat, en seguida vaig dirigir la fletxeta del ratolí cap allí i vaig prémer el botó. I et surt una finestra on pots ficar qualsevol incidència que t'hagis trobat a la via pública i ho vulgues fer conèixer als responsables d'arreglar-ho.
De seguida vaig pensar: "vaig a provar-ho!". I me'n recordava que havia vist una rajola trencada de la plaça de l'esglèsia, casi enfront de la famàcia. Vos heu fixat?...pos jo ja la vaig vore el dia que van fer la castanyada la gent del col.legi i vaig pensar: aquí passarà algun o alguna iaia i es fotrà de cap.
Així que vaig omplir el formulari i quan has acabat ho envies i t'envien un missatge al correu que has ficat donant-te un número d'incidència (la meua va ser la nº 686) i que en 72 hores m'enviarien un missatge dient-me alguna cosa. Això va ser ahir dimarts, a vore com funciona l'ajuntament...
Més que res ho fico perquè segurament que ningú sap d'aquest servei que dona l'ajuntament i que crec que és força interessant. Abans ja he ficat un accés directe a esta pestanya de la pàgina de l'ajuntament. Feu-hi ús!