dijous, 1 de maig del 2008

L'1 de Maig a Solicrú

El dia 1 de Maig ja és costum de fa uns quants anys anar a l'ermita de Solicrú a escoltar la missa del Sr. Retó i a continuació els Kintos/es '08 ens fan una bona rostideta de material "bèlic" (saltxixa, pintxo i baldaneta de la terra).
Com és de constum, el Sr. Retó ha començat la missa puntualment a les 11:30 hores. Jo diria més, crec que ha començat abans i tot. Jo he arribat a les 11:35 h i m'han dit els que no havien pogut entrar i s'havien quedat fora plantats que havia començat abans i tot...
Jo diria que hi havia un centenar de persones o fins i tot mes. L'aparcament s'ha quedat menut i molt cotxes s'han quedat a mitant camí, tan per tema d'aparcament com per tema de l'escuseta de fer algo de "pota" així menjar-se la baldaneta amb un altre "gustet".
I puntualment a les 12 hores del migdia Mn. Victor ha acabat la missa. Llavors, tota la gent que hi havia dins l'ermita, que semblaven com si estessen dins una llauna de sardines, han sortit disparats cap a la barra que han montat els Kintos/es per servir la gent amb una gana!, com si fes una setmana que no havien menjat. Jo diria que han acabat les existències de tot. No ha quedat res! La gent sóm uns tragons!
O sigue, que cap a les 12:45 ja no hi quedava res i la gent a començat a desfilar cap a casa. Ja em diràs tu qui dinarà avui?
Bé, una altra jornada festiva passada i amb multitud de participació.