divendres, 25 de juliol del 2008

Crònica de festes: Diumenge 20

Uuuuooooaaaaaaa!!!!...Quina migdiada m'acabo de fotre!!! Es que esté matí, seguint el protocol que toca avui dia de Sant Jaume, he tigut de matinar per anar a la Missa en honor al Co-patró. Però això ja ho explicarem en un altre post (que haurem de retratar a algú...).
Pos el diumenge va ser el dia dedicat principalment a la 1ª musclada pupular, als bous a la plaça i al primer bou embolat de les festes.
La musclada va començar a hora. Mirasi va començar a hora que jo me la vaig perdre. Es que el dia abans, montant el "cadafal" em va picar una avespa i vaig tindre que anar a urgències.
Pos només destacar que va haver musclos per un tubo i que va ser uns dels pocs dies de les festes que vam vore a Xavi Lo vaporet....si, si, aquell que s'ha de casar el mes que ve...
En quan a la tarde de bous, només cal destacar que les vaquetes de la ramaderia dels fills de P. Fumadó van estar a l'alçada i ens tindre ben entretinguts, fins l'hora del berenar, es clar...
En este dia el pagava els Srs. Roiget-López, amb pastes de Marc, i vam començar la tanda de "mandonguilles". Mira si hi havia mandonguilles que una mica més i fem curt. Este any crec que ens estem passant de nombre de començals...
A continuació el primer bou embolat de la temporada. Va estar al nivell i va complir amb les espectatives.
I per la nit, pos ball amb l'orquestra Harlem's. Què vols que et digue?...res de l'altre món!