dimecres, 11 de juny del 2008

10.000 entrades en 1 any!

Justament avui dia 11 de Juny ja he arribat a la xifra de les 10.030 entrades en aproximadament 1 any. Ja que justament fa l'any de que vaig obrir el bloc el dia 15 d'aquest meés. L'altre dia vaig canviar el contador, per això per poder veure les 10.000 entrades haureu de sumar a les actuals les 9.610 que ja hi havien comptabilitzades.
Suposo que no és una gran xifra, tampoc és el meu interés que ho sigui. Jo ja em comformo que aquest bloc serveixi per donar a conèixer les coses que passen al nostre petit poble a tot/a campredonenc que per qüestió de feina o altre motiu es trobi vivint fora.
Per altra banda, tambá agraïria a la gent que té accés a internet, i per tant a aquest bloc, que si mai teniu alguna notícia per divulgar, que m'ho passeu i jo gustosament la difondré.
Res més. Moltes gràcies per la vostra visita i continuaré perdent hores meues treballant per a que estigueu informats.

1 comentari:

Clara Àlvarez ha dit...

Felicitats per aquest 1r anyet com a blocaire!

Et continuarem llegint...