dimarts, 30 de setembre del 2008

Les obres dels vestidors a bon ritme

Diumenge a la tarde vam anar amb el bitxo a alliberà tensions als columpios del poble. Ja se que no és part de la notícia, però m'hi a fet pensar. És que he vist avui (dimarts) a La Marfanta que s'està ultimant la nova ordenança de Civisme. I una de les coses que es pot arribar a prohibir és el fet de tocar les campanes dels campanars per la nit. Està clar que hi haurà gent a favor (sobretot la gent que hi viu aprop) i gent detractora. Pos ho deia perquè amb aquesta nova ordenança espero que també inclogue l'incivisme de la gent als parcs infantils. Crec que és molt fort i "asqueros" trobar colilles de cigarretes o fins i tot caguerades de gos dins a un lloc on els nens petits juguen amb la terra i les pedretes....no trobeu?
Pos estant als colúmpios em vaig apropar a veure les obres dels vestidors de la piscina. Vaig vore que ja han aixecats els pilars de formigó armat que sostindran el sostre. Em va sembla veure també el dissabte quan passava per davant amb el cotxe que estaven treballant. Per lo que penso que porten pressa i que ho volen enllestir el més aviat possible.