diumenge, 6 de gener del 2008

Els Reis Mags d'Orient arriben a Font de Quinto i Campredó

Com cada any, a dia d'avui els xiquets i xiquetes del nostre poble ja no saben quin juguet agafar i en quin jugar. En tenen tants que els és impossible escollir-ne un per jugar una estoneta. Quasi que prefereixen jugar més en coses simples que no pas en nines o macro robots sofisticats.
Pos com deia, Ses Majestats els Reis Mags d'Orient van arribar ahir la tarde puntualment a les 18 hores a Font de Quinto per omplir a tots els xiquets amb aquells regals que havien demanat a les seves respectives cartes. Encara que alguns ja saben que no rebran tot el que han demanat, això va en funció de lo bé que s'han portat durant l'any.
Però pel que vaig vore ahir, els xiquets de Font de Quinto s'han degut portar bastant bé, ja que em vaig oferir als Reis per portar-los tots els regals amb el meu cotxe, i el vaig omplir fins dalt. Mira que tinc un gran cotxe amb un maleter ben gran, però el vam omplir tot!
A continuació, i pujant per la vora del canal, van fer cap a Campredó. Van pujar pel carrer Benicarló fins girar al carrer Pintor Llop i pujar-lo tot seguit en mig de coets i vengales fins arribar a la plaça del poble on els esperaven tots els pares i xiquets del poble. Només calia vore la cara i el neguit dels xiquets. Jo concretament vaig pujar a ma filla al coll i no va parar de moure's fins que em va destrossar les clavícules.
Els Reis anaven drets a dalt de tres Nissan Navara "Pick Up" (no se si hi havia publicitat indirecta...ejem, ejem...), i els seus patjes reals anaven a baix acaminant als seus costats amb unes vengales de colors.
Un cop van arribar a la plaça, els vehicles van entrar dins fins arribar a la porta de l'esglèsia on van baixar els reis i van entrar dins, per a continuació donar una besada al nen Jesús i sentar-se a les seves respectives trones per començar a repartir els desitjats regals per tots els xiquets i xiquetes. Crec que amb una hora escasa es van repartir tots els regals. Per lo que cal destacar la magnífica organització de l'Assossiació de Joves de Campredó.
I ara a esperar a l'any que ve i portar-se tots bons xiquets!