dijous, 7 de febrer del 2008

La torra: rehabilitació en marxa!

Aquest mateix matí tenia un moment, cosa rara en mi, i m'he allargat a la torra per fer-li alguna foto. Quan he arribat he vist un cotxe aparcat a la part de dalt de la torra, concretament a l'esplanada que hi ha detràs mateix. Era el típic Mercedes model antic amb evidència d'haver-se matriculat aquí a Espanya. I lo primer que he pensar, deu ser un cotxe de magrabins que estan collins taronja a la finca del Mas de la Missa. Però de sobte m'he girar de cara la torra i veig que els voltants de la mateixa estan nets de matorrals i hi ha un contenidor per escombros dels que porten els camions de Multiserva. Al apropar-me una mica sento com algú picava per dins de la torra, suposo que llimpiant les parets de l'arrebossat antic per ficar-ne un de nou. I en seguida he pensat,: "pos no, l'amo d'este cotxe és el que està treballant en la rehabilitació de la torra".
Això significa que les obres ja han començat i ja no són una "parladuria" que comentava la gent, sinó que ja és una realitat. I així que de seguida li he fet un parell de fotos amb el mòbil per fer-vos partíceps d'aquesta notícia.
Ara només a esperar amb impaciència la seva culminació per poder assaborir el goig que farà un cop restaurada. Què ja era hora!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Que poc informat el ti el papa lo dijous jarde ya estaben en ello.

Lo Barber ha dit...

Pos perquè no se qui ets Sr/a. Anónim, sinó et diria que igual et veig més a tu que a mon pare. I a part, normalment intento informar de lo que jo veig que passa, i ja dic a l'escrit que vaig anar jo personalment a vore la torra. I no dic en cap moment el dia exacte que van començar a treballar-hi, ja que no el se.
Què va ser el dijous jarde?...pos moltes gràcies per la informació. Què, per cert, al marge dret del bloc ja dic que si algú té alguna informació per publicar que m'ho envien al correu i jo gustosament la publicaré.
Moltes gràcies per tot.

Anònim ha dit...

Tens rao Manel, yo tambe vaig veure algo raro a la torra vaig anar a vore i nomes estava lo container ple de escombro i lo voltan de la torra llimplio de matorrals pero no i trevallava ningu... no se... continuaran despres de les eleccions!!!
Per cert dins de la torra estava ple de trosos de fibra de vidre no u entenc..