dijous, 10 de juny del 2010

Xe! Cardoneta, que roín que ets!

Jo diria que esta frase que he ficat al títol del post em quedarà per sempre més gravada. Per la gent que esta fora del poble i no s'hagi enterat, ahir va morir el Sr. Manuel, pare del nostre estimat rector Mn. Victor, a l'edat de 84 anys.
Com avui ha dit el seu propi fill a la missa, era un home que en pocs dies d'estada al poble ja parlava amb qualsevol persona que es trobava pel carrer. A mi personalment, no va tardar molt en parar-me pel carrer i contar-me les seves maravelloses històries de la seva terra natal. Sempre parlava de Forcall, i com no, del sempre temut adversari que era "Morella" (futbolísticament parlant, es clar). D'aquí ve la frase que he titulat el post. M'encantaven les seves històries de quan jugava a futbol i s'enfrentaven a l'equip del Morella C.F.
Ell era un davanter xocotet, pero no es quedava curt de cara als defenses dels equips contraris, d'aqui ve la frase: "Xe Cardoneta! que roín que ets!". O sigue, que els unflava a patades..jejeje. Sembla que encara està ara contant-m'ho.
O quan el veia sentat detràs de la Derbi Variant del Sr. Pepito de Machí, jo pensava: "vaja dos!".
Bé, pel temps que vaig tractar al Sr. Manuel, no tinc cap paraula dolenta. Va estar en tot moment en ralació amb TOTHOM del poble, ja sigui als jubilats petant la xerradeta o fent la partida de cartes, o al camp de futbol apoiant al noste equip fins a l'últim dia. Llàstima no haver pujat finalment a 2na., li haguéssem dedicat.
En conclusió, Sr. Manuel, ara si que pots veure el futbol a primera fila, ja sigui els partits del Campredó com del València. Els campredonencs/enques no t'oblidarem.
Descansa en pau, t'ho mereixes!