dijous, 19 de juny del 2008

Ball fi temporada U.E. Campredó

El passat dissabte dia 14 de juny la Junta Directiva de la U. E. Campredó va cel.lebrar un ball fi de temporada a càrrec de l'orquestra Nova Bahia.
El ball va començar puntualment a les 0:00 hores del diumenge, o sigue que ja no era dissabte. Jo que vaig arribar sobre esta hora vaig comprovar que l'ambient era bastant fluix. Si miraves a les taules hi havia molt poca gent, però la cosa va anar millorant i es va acabar per quasi omplir-se totes les taules que havien parat. L'entrada valia 5€ per als socis (gest més que considerable per als socis que patim i seguim a l'equip tota la temporada) i de 8€ per a la resta.
El fet que no vaig trobar tan bé es que els "cubates" tenien un cost de 3,5€, i amb este preu es va tentar "massa" a que la gent li pegués al "mambo" i la cosa va acabar bé del tot... A la mitja part es van fer els habituals sortejos. Un era un sopar per dos persones al Rt. La Plaça, l'altre un pernilet i l'últim una cistella amb embotits. I a més a més també es va cel.lebrar l'aniversari del Sr. President a dalt l'escenari, apagant les preceptives espelmes del pastellet que li havien preparat els demés membres de la junta.

El ball va acabar sobre les 4 de la matinada del diumenge i tots cap a casa a dormir-la. Ara a esperar la festa de Sant Joan i després el ball de Kintos/es '08.
Fotos: U.E. Campredó

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep! T'has deixat de comentar que també es va recuperar el ball del plàtan i el ball de la granera...

Lo Barber ha dit...

Tens raó Sr/a Anònim. No m'ho recordes, no m'ho recordes...